14 dni na zwrot towaru
Chcemy, aby zwroty i reklamacje zdarzały się jak najrzadziej, bo zależy nam na tym aby każdy zakup spełniał Twoje oczekiwania. Jeśli jednak zdecydujesz się zwrócić lub zareklamować produkt, możesz być pewna/y że dołożymy wszelkich starań, aby cały proces przebiegł sprawnie.
Zależy nam na budowaniu Twojego zaufania i pozytywnych doświadczeń niezależnie od etapu współpracy.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Dane i formularz kontaktowy znajdziesz tu.
Zwroty
Oferujemy prosty i przejrzysty proces zwrotu towarów. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawdo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania, bez podania przyczyny.
Jak dokonać zwrotu?
1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy. Pobierz formularz zwrotu
2. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura).
3. Odeślij biżuterię wraz z załączonym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu na adres:
Coomi, ul. Juliana Tuwima 20, 05-820 Piastów
4. Po otrzymaniu i weryfikacji zwróconego produktu zwrot pieniędzy zostanie dokonany w przeciągu 14 dni na podane konto bankowe lub za pomocą innej formy płatności wskazanej przez Ciebie w formularzu zwrotu.
Zwróć uwagę na stan produktu, musi on spełnić następujące warunki:
- nie może nosić śladów użytkowania,
- powinien posiadać oryginalne opakowanie, w którym został do Ciebie wysłany.
- na produkcie nie była dokonywana wcześniejsza korekta rozmiaru
Pamiętaj o dokładnym zabezpieczeniu paczki, tak aby nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Odpowiedzialność za przesyłkę ze zwrotem ponosi Klient.
Reklamacje
Jeśli w Twojej ocenie jakość produktu, który do Ciebie dostarczyliśmy nie jest w pełni satysfakcjonująca lub wystąpiły jakiekolwiek problemy skontaktuj się z nami. Każdy klient ma prawo dokonać reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu w przypadku produktu który posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową.
Jak zareklamować produkt?
1. Wypełnij formularz reklamacji produktu. Pobierz formularz reklamacji
2. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura)
3. Odeślij biżuterię wraz z załączonym formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu na adres:
Coomi, ul. Juliana Tuwima 20, 05-820 Piastów
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona jak najszybciej, ale nie później niż 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O wyniku rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię mailowo.
Zwróć na to uwagę:
Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania.
Pamiętaj o dokładnym zabezpieczeniu paczki, tak aby nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Odpowiedzialność za przesyłkę ze zwrotem ponosi Klient.
Pozostałe kwestie prawne odnośnie reklamacji produktu reguluje §11 Regulaminu sklepu internetowego.