Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy Wasza biżuteria wykonana jest z prawdziwego złota?

Tak, nasza biżuteria wykonana jest z 14-karatowego złota w próbie 585. Firma jest zarejestrowana w Okręgowym Urzędzie Probierczym w Warszawie, jest to gwarancją wysokiej jakości produktów.

2. Czy wystawiacie certyfikat autentyczności biżuterii?

Tak, do każdego produktu zamówionego w naszym sklepie internetowym otrzymujesz certyfikat jubilerski, w którym znajdziesz najważniejsze informacje o wyrobie, takie jak jego waga, próba złota, model oraz rozmiar. 

3. Czy biżuteria posiada polskie cechy probiercze?

Wszystkie nasze wyroby o masie powyżej 1 grama są oznaczone polskimi cechami probierczymi (zgodnie z Ustawą z dnia 1 kwietnia 2011 r. Prawo probiercze (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 536)

Wyroby poniżej 1 grama nie podlegają obowiązkowi cechowania i są oznaczone próbą złota wybitą przez producenta.

4. Jak wybrać właściwy rozmiar pierścionka?

O wybraniu idealnego dla Ciebie rozmiaru pierścionka przeczytasz w artykule na naszym blogu: “Jak zmierzyć rozmiar palca

5. Jak dopasować rozmiar bransoletki?

Zmierz obwód nadgarstka i dodaj 1-2cm, w zależności od tego czy wolisz luźniejsze czy bardziej dopasowane bransoletki. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości napisz do Nas – chętnie pomożemy w dopasowaniu rozmiaru idealnego dla Ciebie.

6. W jaki sposób mogę zapłacić za moje zamówienie?

Oferujemy bezpieczne i komfortowe możliwości płatności za nasze produkty.

Płatność online (Przelewy24, BLIK, Google Pay, Apple Pay)
Zakup na raty i płatność odroczona (PayPo)
Płatność przy odbiorze (za pobraniem – kartą lub gotówką)

 

metody-płatności-coomi

 

7. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

W przypadku dostępności produktu czas jego wysyłki to 24 godziny. Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia. W zależności od wybranej formy wysyłki (kurier, dostawa do punktu) dostawa na terenie Polski wynosi najczęściej 1-2 dni robocze.

8. Jakie są metody i koszty wysyłki?

Informacje o metodach i kosztach wysyłki znajdziesz tutaj.

9. Czy za swoje zamówienie mogę zapłacić za pobraniem?

Tak. To wygodne rozwiązanie, dzięki któremu możesz zapłacić dopiero w momencie jego dostarczenia. Regulujesz należność u kuriera gotówką lub kartą płatniczą.

10. Chcę zamówić zamówienie z dostawą w sobotę, czy jest taka możliwość?

Tak. Złóż zamówienie w piątek do godziny 14:00 wybierając opcję dostawy InPost Paczkomat 24/7 Paczka w Weekend. Dostawa przesyłek w ramach usługi Paczka w Weekend odbywa się w soboty i w niedzielę.

11. Czy wysyłacie produkty za granicę?

Tak. W sprawie wysyłki biżuterii poza granicę Polski prosimy o kontakt.

12. Czy oferujecie darmową dostawę?

Tak. Oferujemy darmową dostawę do zamówień powyżej 1300zł.

13. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakup biżuterii?

Tak. Podczas uzupełniania danych do zamówienia zaznacz okno Firma, uzupełnij dane. Faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną lub na życzenie dołączona do przesyłki. 

14. Co znajduje się w paczce oprócz biżuterii, jak jest pakowana?

Biżuterię dostarczymy w eleganckim pudełku prezentowym z dołączonym dowodem zakupu oraz certyfikatem jubilerskim z najważniejszymi informacjami o produkcie.

15. Chciałbym spakować biżuterię na prezent – czy to możliwe?

Biżuterię wysyłamy w pudełku prezentowym. Jeśli zależy Ci na szczególnym opakowaniu w sprzedaży oferujemy eleganckie i minimalistyczne pudełko na złotą biżuterię pokryte delikatnym czarnym welurem. Jeśli zamówisz opakowanie, otrzymasz biżuterię już zapakowaną, gotową do wręczenia na prezent. Opakowanie znajdziesz na stronie: Pudełka na biżuterię.

16. Czy mogę zwrócić lub wymienić biżuterię jeśli nie jestem z niej zadowolony/a?

Tak. Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Zwróć uwagę na nasze zasady dotyczące zwrotów i reklamacji. 

17. Jak wygląda proces zwrotu?

Oferujemy przejrzysty i prosty proces zwrotu towaru. Poświęciliśmy mu oddzielną stronę, wszystkie informacje znajdziesz tutaj.

18. Czy mogę zamówić biżuterię z grawerem?

Nie. W tym momencie nie oferujemy usługi grawerowania.

19. Czy mogę zamówić inny rozmiar produktu, jeśli nie jest dostępny?

Nie. Cenimy sobie unikalność i niepowtarzalny luksus, dlatego nasza biżuteria jest limitowana - dane modele powstają w bardzo ograniczonej liczbie egzemplarzy, czasem nawet w pojedynczych sztukach.

20. Czy posiadacie sklep stacjonarny, w którym mogę przymierzyć lub odebrać biżuterię?

W tym momencie firma nie prowadzi stacjonarnego punktu sprzedaży. Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym kontakcie.

21. Dlaczego sprzedajecie biżuterię tylko w jednej próbie?

W naszym sklepie oferujemy biżuterię wykonaną wyłącznie z czternastokaratowego złota w próbie 585. Jest idealna do codziennego użytku, cechuje ją wysoka odporność na uszkodzenia oraz ciepły odcień złota. Wybierając biżuterię w tej próbie inwestujesz w trwałość, styl i wartość, ciesząc się złotem w jego najpiękniejszej i najpraktyczniejszej formie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule: Próby złota - wszystko co musisz wiedzieć przed zakupem biżuterii”.